Friday, September 9, 2016

Ephedraxin 90






+

Messaggio di navigazione Hoekom è Sondae così Anders en depressief Dis Hoog TYD dat ek iets in Afrikaans skryf en aangesien dit Sondag è Wil ek bietjie filofiseer pavimento Sondae . Omdat hierdie in Afrikaans è , verskoon maar morire spelfoute aangesien ek nie het nie . Julle è Welkom om mia TE korrigeer . Om terug te kom na mia vraag . Weet van Nie Nie Julle Maar Sondae è nie een van mia gunsteling dae nie . Die oggende è nog ok , ha incontrato morire DAT mens Kerk gaan punta , da n SMS ( Sondag Middag Slapie ) vang nie così wat nou gemaak Come ek in modo na mia vriende en vriendinne om mio KYK , kry ek stampo gevoel ek è nie alleen nie . È hierdie iets wat netta incontrato on enkellopendes gebeur Wat doen mens om daaruit te kom Miskien Moet ek morire Sondagmiddag depressie Klub ( SMDK ) STIG Wat doen così hmmm baie VRAE maar geen antwoorde . Ek het hierdie iewers op die web gekry en dit weerspieel Nogal zappa ek partykeer Voel op Sondae Opmerkings , Raad en Sommer enigiets è Meer come Welkom , los kommentaar . Condividi questo : Area primaria Sidebar Widget




No comments:

Post a Comment