Sunday, October 2, 2016

Cytotec 96






+

Ngra hr som Tagit det fr att f ut b bis Jag Fick ju det med MEJ orlo IGR fr att Stta igng missfallet. fick vlja mellan det o skrapning. det kndes ganska okej, hade rejlt ont vid 1 inatt uomini tog vrktablett o lyckades Somna, kl 4 vakna jag igen av att en jtteklump kom ut. d hade lite klumpar kommit vid 1 o ven it del p morgonen vid 6tiden jag funderar nu p om det r vanligt att det inte rcker med dom ore tabletterna fr att f ut allt o om jag ev MSTE gra en skrapning bue vill ju helst slippa det . uomini hade inte en tanke p IGR att det kanske inte skulle dra med sej allt vad .. har ni fr erfarenheter utav Cytotec MA 2april-08 contro 13, Jag Fick Cytotec ma vid guanto. Jag fick svlja ngra tablett Direkt nr det var konstaterat. Vntade tre timmar, s att jag inte krktes upp dem. Fick tid att gra terbesk tv dagar senare. Bldde sen kopisa mngder hemma natten Innan sjukan och trodde allt Hade kommit ut. (Fullstndigt det skljde ur mig, urskta detaljerna) Dag tre var vi dit igen och jag lg i stort sett Hela dagen p KK. Var superdlig med jttelgt blodtryck mm. Var sen p terbesk 3 veckor senare. D sg de att inte allt kommit ut, skrapades och jag. Fick sen frsta mensen tillbaka en mnad senare. r nu tillbaka I BV, och frsker igen. Pojke 92 pojke 95 pojke 09 Flicka 11 Jag Fick greggi Cytotec nr jag Hade ftt mf. Funkade mig reggiseno fr. Jag tog dem p frmiddagen och det kom igng nstan med en GNG. Det kom Mycket blod och klumpar (urskta detaljerna) vid Flera tillfllen den dagen frsta. bldning som mens var tip Dag tv Hade Jaguar. Nr jag Gick tillbaka p efterkontroll ngon vecka efter sg allt jttebra ut. Hade Inga rester kvar. Fick en vänlig mens (Jag har i vanliga caduta vldigt oregelbunden mens Eller nstan aldrig mens rttare sagt). Sen blev det uppehll i mensen igen och jag nu r gravida igen. R berknad fino den 24 juli s jag blev ju relativt gravido snabbt igen Kmpa p och OROA Dig inte fr mycket Det lser sig fino det jag BSTA hade ju bue Massa klumpar som kom ut sotto natten, sotto dagen efter var det lugnt, uomini igrkvll igen brjade det Komma klumpar. Klev ut ur duschen o bara knde Hur kom det, Benen var alldeles RDA. sen hll det p ngra timmar o imorse kom lite det fino, uomini nu verkar det ha lugnat ner sej. Tycker det R konstigt att det kom tillbaka p kvllen o inte fortsatte sotto dagen. jag blder ju Hela tiden, uomini klumpar har det bara varit p ntterna morgonen ja, ja, bara det kommer ut s blir jag contento .. MA 2april-08 contro 13, Hur gr det fr scavare Hanniz Sjlv Fick jag greggi Cytotec och hll nstan p att frblda. Jag vill inte skrmma scavo fr ​​det r inte vanligt att det som det blir blev fr mig och mnga verkar ha Positiva erfarenheter av lkemedlet. Nu r jag Hemma, sjukskriven och hoppas p att allt kom ut. Skulle bli frvnad om det inte gjorde det med tanke p Hur mycket Extremt som kom ut. Lycka till med nu allt. Styrkekram vitsippan skrev: Hur gr det fr scavare Hanniz Sjlv Fick jag greggi Cytotec och hll nstan p att frblda. Jag vill inte skrmma scavo fr ​​det r inte vanligt att det som det blir blev fr mig och mnga verkar ha Positiva erfarenheter av lkemedlet. Nu r jag Hemma, sjukskriven och hoppas p att allt kom ut. Skulle bli frvnad om det inte gjorde det med tanke p Hur mycket Extremt som kom ut. Lycka till med nu allt. Styrkekram jod, det gr nog reggiseno tror Jag har brjat jobba igen efter 1v sjukskrivning .. har inte bltt SDR verdrivet mkt faktikst, bara frsta 2dagrna (har aldrig sett s mkt blod. IGR kom Det ingenting. Blev s contento, maschile imorse var det igng igen. s Det hller vl p ngra dagar fino, uomini inte allt fr Lnge fr jag vill hoppas .. ju komma igng igen Ska p mndag o kolla att Allt kommit ut, o jag blir galen om det inte gjort det Hur gr det sj Fick du bue MA Kram MA 2april-08 contro 13, Har bue FTT Cytotec uomini Bara en GNG och det funkade reggiseno, inget kvar nr jag gjorde Koll senare. Hade MA I agosto frra ret d jag skulle f det uomini bue d kom det igng av sej sjlv och jag trodde serist jag skulle frblda. Mindre SKOJ det att Det Dr med kommer mest klumpar p natten och morgonen kan nog troligtvis vara att samlas det sotto natten och s nr uomo Ligger ner fr d kommer inte allt ut utan kommer nr uomo Kliver upp. S har jag FTT HRA IAF, sd borde nog vara mest troligt Hej igen Hanniz Sg frst nu att du frgat om guanto missfall. Jag hade ett vanligt missfall om n visade det sig vldigt inviato efter att fostret dtt. Mitt missfall visade sig som Bruna flytningar frsta Dagen i vecka 13, frutom det var jag supergravid och hade inte ente tnkt att Ngot kunde vara fel. Fick Cytotec vaginalt och vad som hnde veterinario du Redan. Nu smblder jag bara uomini oroar mig vldigt mycket att ha kvar och f en infektion. Min lkare bokade inte ente ett terbesk. Han sa bara att jag skulle bli uppringd p 3 veckor och eventuellt skulle det bli Aktuellt att kolla guanto blodvrde. Lste I IT Annan trd som du skrivit att du Hade rester kvar och ftt Altri risultati Piller SAMT Antibiotika. Har du knt av infektion Eller Fick du i frebyggande syfte. Hoppas att du pantofola lida meroch att allt gr reggiseno FRN och med nu Kramar Hur har det GTT fr scavare Hanniz Jag Fick Cytotec i lrdags och det Satte igng ca fyra timmar efter jag Tagit tabletten (vaginalt). Sen hll det P i ca 6 timmar RTT intensivt (bldde mycket och Massa klumpar kom ut i omgngar sotto kvllen) sen p natten avtog bldningen RTT mkt och dagen efter var det som mer it vänlig mens. Idag r det som en sparsam mens och jag har lite molande mensvrksliknande smrta i Magen. Har ni andra manico ont ngra dagar eftert greggi Jag Fick ett ofostrigt missfall i Helgen och var i 10: e veckan. Jag Valde att ta Cytotec istllet fr att bli skrapad. Jag trodde att jag skulle d. Efter att jag FRT UPP tabletterna vaginalt s Satte livmodern igng Direkt fr att f ut resterna. Blodet forsade ur mig FRN kl.15.00 Alle 20.00 och jag hade ont otroligt. Citodonen som jag ftt skulle vara smrtlindrande uomini hjlpte ingenting. Min sambo ringde fino Sjukhuset och de svarade att det var helt normalt att ha s ont. Nu eftert knner jag mig s lurad. Trots lngt samtal med lkaren var jag inte alls frberedd p smrtorna och bldningen. Jag gjorde interruzione fr 8 r sen och blev d nersvd. Det Gick smidigt och jag Hade inte alls ont. Det som knns om Cytotec r Ngot som lkarna propsar p Eftersom det innebr lgre kostnader istllet fr att tnka p kvinnans BSTA. Uomini det verkar vara lngt ifrn alla som har manico s hr ont s jag r kanske ett undantag .. Lindra obehag i underlivet med Multi-Gyn Kompresser Allmnt Multi-Gyn Kompresser har utvecklats fr speciellt l 16 Saker du inte frgade Innan du fick fienile Allmnt Innan du fanns Fick fienile det vissa FRR inspirerade av den amerikanska sajten PopSugar: 1. H Mumsiga chokladvfflor Gnderna Allmnt Att TVR in ordine a 9 Fakta om alla hjrtans dag Allmnt Alla hjlskar ATT vi tycker Dags fr hinnsvepning Allmnt Nver tiden ka




No comments:

Post a Comment